niedziela, 31 lipca 2016

Cześć wszystkim :)

Jeśli jakimś cudem trafiłeś na tego boga to...
Cześć i czołem!! Mam nadzieję, że mój blog i praca włożona w niego choć trochę ci się spodoba. Jeśli tak to zaobserwuj mnie, a pod postami dodaj komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :***

Blog ten jest o tematyce pisemnej. Z racji tego, że mam bardzo bujną wyobraźnię postanowiłam stworzyć w internecie swój mały kącik, w którym swoje pomysły, myśli i marzenia przeleje na klawiaturę laptopa. 
Co tydzień będzie pojawiać się jeden imagin, lub jego kontynuacja. Przez wakacje mogą one pojawiać się częściej :*. 
Na początku sama będę wybierać postaci, tematykę i miejsca, ale jeśli chcesz, aby twój pomysł pojawił się w moim poście na blogu, to napisz w komentarzu z kim chcesz, gdzie i o czym, a ja zrobię wszystko, żeby go dla ciebie stworzyć. 
Możecie również napisać maila z prośbą o stworzenie danej historyjki. 
Tutaj macie mój adres.
panterka0001@gmail.com
Jeśli będziecie chcieli lepiej mnie poznać to mogę zrobić post z faktami o mnie. 
To byłoby na tyle w tej notce. Do zobaczenia(mam nadzieję) w pierwszym imaginie.
Pozdrawiam i życzę miłych wakacji 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz